Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΡΚ-leigh, Australia. Μας μισούνε πατόκορφα!


Μiλάμε και περιγράφουμε τους ελληνες του ORK-LEIGH
που ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ στην αλλη άκρη του κόσμου, Αυστραλία
ελπίζουμε και βασιζόμαστε σε αυτούς εμείς που φύγαμε
απο την Πατρίδα μας και ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΜΙΣΟΥΝΕ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ!
-----------------------------------------------------------

my email to poustra-damatopoulos

-----------------------------------------------------------
Χρήστο,
επειδή εγώ είμαι Ελληνας κι εσύ το παίζεις ελληνας,
ήρθε η ώρα να δείς πώς είναι οι πραγματικοί Ελληνες.
Καμμία σχέση με εσένα και καμμία σχέση με τον δήθεν
λόγο και χειραψία σου. Είμαστε παλληκάρια και όταν
δίνουμε τα χέρια είναι συμβόλαιο. Αυτά που εσύ δεν
ξέρεις γνωρίζεις και δεν εκφράζεις γιατι είσαι κόττα.
Ερχεται καταιγίδα Χρήστο, και έρχεται στην κεφάλα σου.
ΣΚΥΛΕΨΕΣ ΣΤΗΝ ΝΕΚΡΗ ΜΟΥ ΓΥΝΑΙΚΑ
ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΡΦΑΝΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ, ΧΡΗΜΑΤΑ!
Αλήτη γαμώ την μανα σου και τον πατέρα σου,
αυτοί είναι οι "ελληνες" που θα βρείτε στην
Αυστραλία, ρεμάλια σαν αυτό το πουστράκι!

Αλέξανδρος Αλεξίου.

PS: Οσες φορες και να με καλέσεις στην αστυνομία,
όσες φορές και να απαιτήσεις να μην μιλάω και να
ΑΠΑΙΤΕΙΣ μέσω των φίλων σου Αστυνόμων εκεί στο
ORK-LEIGH να σβήσω τα σχόλιά μου για να μήν
ακούγονται και να μήν φαίνονται ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ,
εγώ θα μιλάω θα γράφω γιατι δεν είμαι ενας ΦΑΣΙΣΤΑΣ
σαν εσένα και την παρέα σου. ΛΕΧΡΙΤΗ-ΑΠΑΤΕΩΝΑ!
Ουστ κοπρόσκυλλο του κερατα, εργάζεσαι και στην ΕΦΟΡΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου