Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Επιστολή, 4η


Βλαδίμηρε Πούτιν.

Θεωρώ τον εαυτό μου και τα παιδιά μου Πολίτες σου.
Σε παρακαλώ πολύ! Μπορείς να ρίξεις μερικές βόμβες
DNA και να εξαφανισεις τους ΡΑΓΙΑΔΕΣ απο εκείνη την
καϋμένη μου την Πατρίδα μου την Ελλάδα ?

Δεν μπορώ να συννενοηθώ μαζί τους, δέν μπορώ και
να καταλάβω τί τους ποτίζουν και οι Ελληνες έχουν
ρίξει τα ξίφη μόνοι τους στο έδαφος και κάθονται
σαν βλαμμένοι να τους σφάξουνε! Δεν αγωνίζονται.
Σε παρακαλώ πολύ, καθάρισε το Ιερό Χώμα της Ελλάς
και θα έρθουνε Ελληνες απο όλα τα μέρη του πλανήτη
Γή για να ξαναφτιάξουνε Ελλάδα ακόμη και απο το
Διάστημα απο άλλους πλανήτες και Γαλαξίες.

AΔΗΣ ο φασισταράς
seegreek.blogspot.com
seegreek2.blogspot.com

PS: ΡΑΓΙΑΔΕΣ = οι δούλοι των τουρκων, οι σκλάβοι
που ζούνε και διοικούνε και σήμερα την Ελλάδα ΜΟΥ.

1 σχόλιο:

  1. στειλε μερικα οπλα να δεις πως θα αμυνθουμε με αδεια χερια τι θες να κανουμε; οταν δεν υπαρχουν χρηματα να τ' αγορασουμε; θαλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή