Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Αδέλφια μου Ελληνες!

Λυπάμαι που βρίσκομαι μακρυά εκτός Ελλάδος.
Αλλα βρέθηκα εδώ εκ προτροπής Θεού γιατι μου
έδειξε το τί πρόκειται να συμβεί στην Ελλάδα.
Έφυγα για να γλυτώσω τα παιδιά μου απο το να
ζήσουν το επερχόμενο Ελληνικό ολοκαύτωμα και
να πρέπει να ξεκινήσουν πάλι όπως οι παππούδες
μας μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο ανάμεσα στα
ερείπια, μέσα σε πείνα ανέχεια μιζέρια και πουτανιά.

Εσείς όμως που βρίσκεστε εκεί στην Ελλάδα, εσείς
που δέν φύγατε, θα τα περάσετε όλα. Θα έρθει η
μέρα που θα σας σφάξουνε, θα σας γεννοκτονήσουνε,
θα σας δολοφονήσουνε και θα σας εξαφανίσουνε.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ οι ΠΡΟΔΟΤΕΣ είναι πολλοί περισσότεροι
απο τον έναν ΕΦΙΑΛΤΗ. Και αυτοί θα σας προδώσουν,
θα σας καταδώσουν, θα σας παραδώσουν και στο τέλος
αυτοί θα έχουν την χειρότερη ΜΟΙΡΑ απο ότι εσείς.

Αλλα ήδη θα έχουν διαλύσει, εσάς και την ΠΑΤΡΙΔΑ!
Και θα σας δώσουνε σε αυτούς που έρχονται με σχέδιο
στην Ελλάδα κι εσείς ΑΠΟ ΒΛΑΚΕΙΑ τους βάζετε μεσα
στην Χώρα και στα Σπίτια σας. Αυτοί δεν είναι άνθρωποι!

Μετά απο εσάς θα γυρίσουνε Ελληνες απο όλον τον
Πλανήτη και θα ξαναφτιάξουνε Ελλάδα, χωρίς εσάς.

Λυπάμαι αλλα εδώ στην άκρη του Κόσμου, βρήκα
Ελληνες σαν εμένα που έφυγαν για να γλυτώσουνε
τα παιδιά μας απο κάτι το οποίο δεν μπορούμε να
εξηγήσουμε! Εγώ αυτήν την εξηγηση βρήκα και λέω.
Δεν μπορώ να πώ οτι είμαι μαζί σας γιατι έφυγα.
Eύχομαι Ο Θεός Ο Χριστός Η Παναγιά Οι Άγιοι
και Οι Αρχαίοι Θεοί μας να σας προστατεύσουν!

1 σχόλιο:

  1. Μην φοβασαι φιλε μου Αδη...
    Οσοι μειναμε θα νικησουμε αρκει εσεις που φυγατε οταν ερθει η ωρα να ερθετε αρωγοί μας και να μην μας εγκαταλείψετε.
    Στον επερχομενο αγωνα Ελλαδιτες Ελληνες και Ομογενείς πρεπει να βρεθουμε αγκαλιασμένοι...
    Μην ξεχνάς ότι οι μικρασιάτες Ελληνες ξεφόρτωναν οπλα και πολεμοφόδια στις ακτες της Μάνης όταν ξεσπασε η επανασταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή