Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ

Βασίλης Τριανταφυλλίδης κοινώς Χαρυ Κλύν.
Προσέφερε πολλά σ'εμένα όταν ήμουν μικρός
μου έδωσε άλλους ορίζοντες και κόσμους που
μέσα απο την σάτυρα μου δίδαξε οτι, ότι κι
εάν μου συμβεί να το μετατρέψω σε αυτό που
λέγεται γέλιο. Και το έκανα τον άκουσα και
τον ακολούθησα. Εφτασα στο σημείο να με
ρωτά η φίλη Μαρία πώς μπορώ και το κάνω
αυτό αφου αυτό ήταν τόσο δύσκολο ακόμη και
για τον αγαπητό της Κουρτζίεφ. Κι όμως ο
Βασίλης μας έμαθε την τεχνική να ζούμε και
με τα λάθη μας, γι'αυτό και τον ευχαριστώ.
Μπορεί ο ίδιος να ήτανε μιά νάρκη ένα που
λέει και ο ίδιος "ΤΟ ΑΥΤΟ" αλλα όπως εκείνος
ο Πατέρας μου μου δίδαξε πράγματα και αξίες
που  ο ίδιος ήταν ανίκανος να ακολουθήσει
και να πράξει, εμένα τελικά μου έμαθε ποιό
είναι το σωστό. Και όπως τον Πατέρα μου τον
ίδιο μπορεί να τον έβρισα να τον κόλλησα
στον τοίχο λέγοντάς του να βάλεις τα λεφτα
σου στον κώλο σου, έτσι και τον Βασίλη που
μου έμαθε πράγματα και με μεγάλωσε σαν ένας
εναλλακτικός  Πατέρας του λέω ότι και στον
ίδιο μου τον Πατέρα: Εσύ δεν τα έκανες αλλα
εμένα με έμαθες να τα κάνω και να τα πιστεύω.
Ευχαριστώ πολύ.

ΥΓ: Σου έριξα βρίσιμο γιατι είσαι πράγματι
ένα κομματοκοπρόσκυλλο, αλλα σ'ευχαριστώ που
μου στάθηκες σαν 2ος Πατέρας, με μεγαλύτερη
μύτη απ'ότι είχε ο δικός μου. Συγχωρεμένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου